پزشکی و سلامت

کسب رتبه برتر در رویداد جایزه جوانی جمعیت توسط هلال احمر زنجان

هلال احمر رتبه برتر نخستین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حکمت اله هاشمی افزود: هلال احمر استان در بخش های نجات زنان باردار در شرایط سخت برف و کولاک، آموزش در راستای ترویج ازدواج و جمعیت جوانی، تهیه نشریه فرهنگی، علمی و اجتماعی پیام سرخ در سطح کشور با موضوع ازدواج امتیازهای لازم برای ارتقا را کسب کرد.
وی تاکید کرد: سالانه در بخش امداد و نجات به یاری مادران بارداری می شتابیم که در دور افتاده ترین مناطق استان و با مسدود شدن جاده های ارتباطی درگیر برف و کولاک و صعب العبور که تردد خودروها امکانپذیر نیست از طریق بالگرد این مادران نجات پیدا می کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نقش امداد و نجات هلال احمر استان در یاری به مادران باردار و رساندن آنها به مراکز درمانی و حمایت از جوانی جمعیت غیرقابل انکار است.
هاشمی خاطرنشان کرد: تیم های امدادی هلال احمر استان زنجان در شرایط سخت جوی و عملیات نفس گیر زمستان سال های گذشته اقدام به نجات مادران باردار در برف و کولاک و انتقال آنها به مراکز درمانی کرده بودند که در این بخش نیز جمعیت هلال احمر به مرحله استانی رویداد جایزه جوانی جمعیت راه یافت.
وی، آموزش در راستای ترویج ازدواج و جمعیت جوانی را از دیگر بخش هایی دانست که موجب ارتقای هلال احمر به مرحله استانی این رویداد شد در این بخش نیز معاونت جوانان با تفاهم نامه ای که با خانه روانشناسان منعقد کرده بودند در راستای اهداف آن کارگاه های آموزشی ازدواج آسان و ترغیب جوانان به این سنت رسول خدا(ص) برگزار شده بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تهیه نشریه فرهنگی، علمی و اجتماعی پیام سرخ در سطح کشور با موضوع ازدواج توسط اعضای جوانان هلال احمر سومین بخش از ارزیابی هلال احمر در کسب امتیازهای لازم در رویداد جوانی جمعیت بود.
هاشمی خاطرنشان کرد: امروز آیین اختتامیه اولین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در زنجان برگزار شد و جمعیت هلال احمر استان نیز از دستگاه های برتر در بخش امدادرسانی به مادران باردار در این رویداد جایزه استانی را از آن خود کرد.
وی تاکید کرد: با راه یابی به مرحله استانی این رویداد آثار و فعالیت های هلال احمر همراه با مستندات در مرحله کشوری نیز بررسی خواهد شد.
گفتنی است، در این آیین جایزه رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت همراه با لوح تقدیر توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار به سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اهدا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا