اقتصاد

لزوم استفاده از ظرفیت جامعه مهندسی در اجرای پروژه‌ ها

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: باید از ظرفیت جامعه مهندسی در اجرای پروژه‌ها در استان زنجان به نحو احسن استفاده شود.
اصغر اسماعیلی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی که در محل دانشگاه زنجان برگزار شد، گفت: در این دوره از آزمون دو هزار و ۶۰ نفر شرکت کردند که ۸۳ درصد شرکت کنندگان آقا و ۱۷ درصد خانم بودند.
وی با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی به مدت دو روز در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، ابراز داشت: این آزمون در هفت رشته عمران، مکانیک، معماری، نقشه برداری،برق،ترافیک و شهرسازی در دانشگاه زنجان برگزار شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه خوشبختانه آزمون ورود به حرفه مهندسی در آرامش و با مدیریت خوبی برگزار شد، تاکید کرد: شرکت کنندگان در این آزمون بازوان اجرایی فنی و مهندسی استان در اجرای پروژه‌های مختلف در ساخت و سازهای ساختمانی هستند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت جامعه مهندسی در علم نقشه برداری و اجرای پروژه‌هایی که در استان اجرا می‌شود استفاده کرد، گفت: باید استان از این ظرفیت فنی بهره مند لازم را ببرد.
وی در پایان بیان داشت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر در  این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسی در سطح کشور به رقابت پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا