اخبار ویژهدین و مذهب

ثبت نام ۱۲۰۰ زنجانی در مسابقات قرآنی اوقاف

🔰/ثبت نام رشته های معارفی(کتبی) تا ۳۱ خرداد ادامه دارد/مهلت ثبت نام رشته های آوایی (صوتی) تمام شد/رشد ۱۰۰ درصدی آمار ثبت نام نسبت به سال گذشته
به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: آمار ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان زنجان به تفکیک شهرستان و رشته این گونه اعلام کرد :
شهرستان زنجان ۶۳۵ نفر
شهرستان خدابنده ۲۹۱ نفر
شهرستان ابهر. ۱۲۰ نفر
شهرستان خرمدره. ۷۲ نفر
شهرستان طارم. ۳۲ نفر
شهرستان ایجرود. ۳۰ نفر
شهرستان سلطانیه. ۱۱ نفر
شهرستان ماهنشان. ۹ نفر
به تفکیک رشته :
ترجمه سوره الرحمن و یس ۴۵۹ نفر
قرائت تحقیق ۸۴ نفر
قرائت ترتیل. ۱۵۹ نفر
حفظ کل ۳۱ نفر
حفظ ۲۰ جزء. ۴۷ نفر
حفظ ۱۰ جزء ۶۸ نفر
حفظ ۵ جزء. ۸۰ نفر
مدیحه سرایی و همخوانی ۱ گروه
دعا خوانی. ۵۳ نفر
اذان. ۴۱ نفر
معارف نهج البلاغه. ۶۴ نفر
معارف قرآن کریم. ۸۴ نفر
معارف صحیفه سجادیه. ۴۱ نفر
حجت‌الاسلام موسوی افزود: تعداد بانوان ثبت نام کننده. ۸۴۶ نفر و آقایان ثبت نام کننده ۳۵۴ نفر می باشد،
حجت الاسلام موسوی مجموع ثبت نام کننده ها ۱۲۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: بیشترین تعداد شرکت کننده در شهرستان زنجان و کمترین تعداد در ماهنشان است و بیشترین نفرات ثبت نام کننده در رشته ترجمه سوره های یاسین و الرحمن و کمترین تعداد نیز در رشته معارف صحیفه سجادیه ثبت نام کرده اند.
وی تصریح کرد: به لطف الهی و تلاش همکاران و قرآنیان زنجان آمار ثبت نام نسبت به سال گذشته که ۶۱۲ نفر بود دوبرابر(۱۰۰ درصد) رشد داشته است.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در تیر و مرداد ماه سال‌جاری و مرحله استانی در مرداد و شهریور سال‌جاری برگزار خواهد شد و نفرات اول هر رشته در استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان آقا و خانم با سن بیشتر از ۱۸ سال می توانند قبل تا ۳۱ خرداد برای ثبت نام رشته های معارفی و دانلود آیین نامه و منابع مسابقات به سایت Quraniran.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا