اخبار ویژهورزش

ورزشکاران ما الگویی برای اخلاق و شخصیت در جامعه هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، آئین تجلیل از مربیان ، قهرمانان و مدال آوران بدمینتون استان عصر دوشنبه ۲۱ اسفند مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت همراه ، ریاست هیئت بدمینتون استان و اعضای هیئت رئیسه بدمینتون استان و همچنین مربیان و بدمینتون کاران استان در سالن جلسات هیئت بدمینتون برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در آئین تجلیل از مربیان و قهرمانان بدمینتون استان ورزشکاران را سمبل الگوی اخلاقی جامعه برشمرد و گفت : ورزشکاران ما الگویی برای اخلاق و شخصیت در جامعه هستند.
جواد بازرگان افزود: دوره‌های مقام آوری و قهرمانی کوتاه است، اما باید رفتار و اخلاق و منش پهلوانی سرلوحه ورزشکاران قرار بگیرد.
وی اظهار داشت: در اجرای طرح آمایش سرزمینی دراستان ها رشته‌های مستعد در هر منطقه شناسایی شده و در آینده از سوی وزارت ورزش و جوان و اداره کل استان‌ها و اداره‌های شهرستان‌ها به این رشته‌های ورزشی بیشتر توجه خواهد شد و ما در استان قطعا رشته بدمینتون استان با این پیشینه و استعداد یکی از رشته هایی خواهد بود که توجه بیشتری را خواهیم کرد.
بازرگان درادامه سخنان خود به وظایف سنگین هیئت بدمینتون در همین راستا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هدف گذاری که توسط شما عزیزان صورت گرفته شرایط بدمینتون باید متفاوت و متغیر از سایر رشته های ورزشی باشد کار را با جدیت ادامه بدهید و مطمئن باشید یکی از رشته های مطرح در این طرح آمایش سرزمینی در استان رشته بدمینتون خواهد بود .
مدیرکل ورزش و جوانان افزود: باتوجه به صحبت های اعضای هیئت رئیسه بدمینتون استان در سال های اخیر آرامش بسیار خوبی در هیئت حاکم شده ونتیجه این همدلی و رفاقت باعث شده ورزشکاران بدمینتون مقام های بسیار خوبی درسطح ملی و بین المللی را کسب کنند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ورزش بدمینتون استان در بسیاری از رشته ها سر آمد است و این نتیجه زحمات مربیان تلاشگر و زحمت کش ورییس هیئت بدمینتون و اعضای هیئت رئیسه است که بدون هیچ چشم داشتی به فکر پیشرفت ورزش بدمینتون استان هستند.
گفتنی است؛ در آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان بدمینتون استان غلامرضا باقری رئیس بدمینتون استان زنجان طی سخنانی عملکرد این هیات در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
رییس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: خوشبختانه با تلاش بدمینتون کاران عزیزمان و همراهی هیئت رئیسه محترم و تلاش مربیان پرتلاش هیئت توانستیم جایگاه استان را ارتقا ببخشیم.
باقری افزود: بدمینتون کاران استان توانسته اند در مسابقات ملی و بین المللی بدمینتون در بخش خردسالان ، جوانان و بزرگسالان مقام های اول تا سوم را کسب نمایند.
وی با اشاره به حضور بانوان در رشته بدمینتون اظهار داشت: در بخش بانوان نیز ۳ بازیکن موفق شدند در مسابقات ملی و بین المللی مقام هایی را کسب نمایند
رئیس هیئت بدمینتون استان تصریح کرد: به حضور و عضویت مربیان و مدرسین هیئت بدمینتون استان در کمیته های فدراسیون بدمینتون کشوری نشان از تخصص و توانمندی و ظرفیت بالای این عزیزان دارد .
باقری در ادامه سخنان خود گفت : حضور ارزشمند بدمینتون کار استان امیرحسین عجمی بعنوان اولین بازیکن استان می باشد که از سوی فدراسیون بدمینتون آسیایی انتخاب شده جهت شرکت در کمپین بین المللی آسیا حضور خواهند داشت و در مسابقات برون مرزی با هزینه فدراسیون آسیا شرکت خواهند کرد.
رئیس هیئت بدمینتون گفت: از برنامه های مهم هیئت بدمینتون ترسیم پروژه المپیک می باشد که برای حضور بدمینتون کاران استان درسال ۲۰۲۸ المپیک و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی در دستور کار قرار گرفته و نیاز به حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بدمینتون کشور می باشد .
باقری گفت : در این راستا از بهمن ۱۴۰۲ کار پروژه استارت خورده و فول تایم ۶ بازیکن پسر و ۳ بازیکن دختر هفته ای ۲۶ جلسه آموزش و تمرینات خود را زیر نظر مربیان مجرب و متعهد هیئت بدمینتون استان زنجان انجام می دهند .
رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت : همه موفقیت های کسب شده درسال ۱۴۰۲ در میادین ملی و بین المللی بدمینتون مرهون حمایت های همه جانبه فدراسیون بدمینتون کشور ، اداره کل ورزش و حوانان استان ، زحمات مربیان پرتلاش و زحمت کش ، بدمینتون کاران و اعضا هیئت رئیسه می باشد .
در پایان این مراسم ، با اهدا جوایز و لوح تقدیر از مربیان ، بدمینتون کاران و اعضای هیئت رئیسه بدمینتون استان تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا