اخبار ویژهاقتصاد

شناسایی بیش از ۳هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی امسال بیش از ۳ هزار انشعاب غیرمجاز آب در سطح شهرها و روستاهای استان زنجان شناسایی و برخورد قانونی شده است.
«علی محمد نادرخانی» اظهار کرد: از این تعداد انشعاب غیرمجاز، بیش از ۲ هزار فقره تبدیل به مجاز گردیده و باقی کنتورها نیز به مرور تعیین تکلیف خواهند شد.
وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در استان به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره بوده است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: عملیات شناسایی انشعابات غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می شود.
وی گفت: در راستای مدیریت مصرف مشترکین نیز تا کنون نزدیک به ۶۰۰۰ دستگاه کنتور خراب مشترکین نیز در سطح استان تعویض شده است.
به گفته نادرخانی: طرح تعویض کنتورهای خراب مشترکین با هدف قرائت صحیح کنتور، پایش مصرف دقیق مشترکین و مدیریت مصرف آب اجرا می شود.
این مسئول به واگذاری ۷ هزار فقره انشعاب جدید طی سال جاری نیز اشاره کرده و گفت: با واگذاری این تعداد انشعاب، تعداد کل انشعاب واگذار شده در استان به بیش از ۳۸۳ هزار فقره رسید.
گفتنی است استان زنجان با جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر با ۲۱ شهر و بیش از ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا