پزشکی و سلامت

رقابت ۹۴۱ نجاتگر یکم کشور برای کسب درجه ایثار به میزبانی زنجان

941 نجاتگر یکم کشور برای کسب درجه ایثار به میزبانی زنجان در حال رقابت هستند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هم اکنون ۹۴۱ نجاتگر از هفت استان کشور در دوازدهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار به میزبانی استان زنجان در حال رقابت هستند.
حکمت اله‌ هاشمی افزود: دوازدهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار با حضور ۹۴۱ نجاتگر یکم آقا از استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، اردبیل، کردستان و آذربایجان غربی به میزبانی استان‌ زنجان از روز گذشته آغاز شده است.
وی تاکید کرد: این دوره از آزمون کسب درجه ایثار با حضور نجاتگران از هفت استان کشور در حال برگزاری است و تا ۲۱ اسفند ماه جاری این رقابت ها ادامه دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳۸ نجاتگر یکم از این استان در آزمون ‌های جسمانی و مهارتی دوازدهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار شرکت و باهم رقابت کردند که روز جاری نیز نجاتگر یکم های استان اردبیل در حال رقابت هستند.
هاشمی تاکید کرد: موارد آزمون در بخش آمادگی جسمانی اعم از کوپر، فشار موازی، دراز و نشست، پرش جفت دوطرف، دوی ۴۵ متر، انعطاف نیم تنه به جلو، معلق ماندن و دوی مارپیچ و پرش در جا می باشد.
وی خاطرنشان کرد: نجاتگران یکم پس از رقابت در آیتم های مختلف آمادگی جسمانی پس از کسب نمره قبولی وارد آزمون مهارتی می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، آیتم های آزمون مهارتی را پیش بیمارستانی، جستجو و نجات در کوهستان، جستجو نجات در جاده، جستجو و نجات در محیط های آبی و جستجو و نجات در آوار را از دیگر سرفصل های دوازدهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا