اخبار ویژهاقتصاد

رعایت مقررات ساختمانی، یکی از اولویت های مهم در افزایش کیفیت پروژه های عمرانی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران به روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی آببر اشاره کرد و گفت: در حال حاظر این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رضا خواجه ای ادامه داد: این پروژه در۲۵بلوک و۴ طبقه و در مساحتی بالغ بر ۲۲۵۹۹ متر مربع در حال اجرا است.
وی، مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هر چه سریع تر پروژه های مسکن ملی دانست و افزود: در همین راستا، همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان نیز باید در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.
خواجه ای با تاکید بر اینکه، ایمنی در ساخت یکی از مهم ترین عوامل در ساخت و ساز می باشد، تصریح کرد: رعایت مبحث ملی مقررات ساختمانی و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز بسیار مؤثر است که خوشبختانه رعایت اصول ایمنی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن در بالاترین سطح از حساسیت توجه قرار دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان در پایان یادآور شد: ساخت و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا