اخبار ویژهاقتصاد

اتمام عملیات اجرایی «۱۲کیلومتر» از قطعه چهار پروژه قیدار –سلطانیه و کبودراهنگ طی سال آینده

عملیات اجرایی «12کیلومتر» از قطعه چهار پروژه قیدار –سلطانیه و کبودراهنگ برای سال آینده تمام می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ یکی از مهم‌ترین محورهای اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است،گفت: عملیات اجرایی« ۱۲ کیلومتر »از قطعه چهار این پروژه برای سال آینده تمام می شود.
اصغراسماعیلی از اجرای هفت پروژه ملی در بخش راه، توسط اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان خبر داد و گفت: پروژه محور زنجان به بیجار، پروژه محور سلطانیه – قیدار و کبودرآهنگ، پروژه محور سه راهی سلطانیه -ابهر به تاکستان، پروژه محور سه راهی طارم به منجیل، پروژه محور زنجان- شفت و ملاسرا در شهرستان طارم، پروژه محور درام به کلور در شهرستان طارم و پروژه بعدی محور تبدیل راه فرعی به اصلی محور قیدار به ابهر پروژه‌های در دست اقدام این اداره است.
وی ابراز کرد: اکثر پروژه‌های راه‌سازی در استان زنجان بین استانی بوده و عمدتاً بخشی از کریدورهای حمل و نقلی کشور است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،با بیان اینکه پروژه زنجان به بیجار ارتباط استان زنجان با استان کردستان را تسهیل می‌کند،گفت: محور زنجان به دندی محور ارتباطی زنجان با استان آذربایجان غربی و پروژه محور سه راهی سلطانیه و کبودرآهنگ هم ارتباط استان زنجان با استان همدان را تسهیل خواهد کرد.
اسماعیلی ،به پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: طول محور ۱۰۳ کیلومتر است و پروژه به قطعات پنج گانه تقسیم شده است.
وی بیان داشت: بخشی از پروژه «قطعه دو» احداث باند دوم سلطانیه -قیدار – کبودرآهنگ به طول «۹ کیلومتر» در سفر استانی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان به بهره برداری رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: طول این «پروژه ۳۳ کیلومتر» بوده و در مجموع« ۱۷ کیلومتر»از طول این پروژه به مرحله بهره برداری رسیده است.
اسماعیلی ، با بیان اینکه پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ یکی از مهم‌ترین محورهای اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است،اظهار کرد: عملیات اجرایی« ۱۲کیلومتر» از قطعه چهار این پروژه برای سال آینده تمام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا