پزشکی و سلامت

امدادرسانی هلال احمر زنجان به بیش از ۱۵۰ مسافر گرفتار در کولاک جاده ها

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی به ۱۵۲ نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک جاده های ارتباطی این استان امدادرسانی کردند.
حکمت اله هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شبانه روز گذشته امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۵۱ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.
وی اظهارداشت: این امداد رسانی توسط تیم های امداد ونجات پایگاه جاده ای هلال احمر سرخه دیزج و پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال شهرستان خرم دره واقع در آزادراه زنجان – قزوین امدادرسانی شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیمهای عملیاتی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند و عملیات در ساعت ۲۱:۵۵ پایان یافت.
هاشمی تاکید کرد: در جاده زنجان – طارم ۵۰ خودرو با ۱۵۰ سرنشین گرفتار و در جاده زنجان – به خرم دره نیز یک خودرو با ۲ سرنشین امدادرسانی و خودروهای گرفتار در برف و کولاک توسط نجاتگران رهاسازی و به مسیرهای اصلی هدایت شدند.
وی خاطرنشان کرد: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان آماده اسکان اضطراری در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک احتمالی است.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هموطنان هنگام هشدار هواشناسی در خصوص وقوع کولاک، بارش برف و باران از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری در جاده‌های ارتباطی استان خودداری کنند.
هاشمی تاکید کرد: هلال احمر استان زنجان تا پایان هفته جاری و با خروج سامانه بارشی، کولاک و وزش باد شدید در حالت آماده باش کامل قرار دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا