دین و مذهب

تقدیر رییس جمهور از سازمان اوقاف استان زنجان

رییس جمهور از سازمان اوقاف به عنوان دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، زنجان در سی امین اجلاس سراسری نماز هشت وزارتخانه ، سازمان و نهاد از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و نماینده ولی فقیه در این سازمان به خاطر تلاش قابل تقدیر در ترویج فرهنگ اقامه نماز و برپایی شایسته نماز در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفت‌.
گفتنی است، بیش از ۱هزار بقعه و امامزاده شاخص شهرستانی ، استانی و کشوری در ایران وجود دارد که سازمان اوقاف و امور خیریه با کمک و همیاری هیئت امنا و خادمین رسمی و افتخاری در اوقات سه گانه در آنها نماز به پا می دارد.
همچنین هرساله هزاران مبلغ از مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف به مناطق مختلف کشور اعزام شده و در امر ترویج فرهنگ اقامه نماز ، مشاوره و اجرای برنامه های مذهبی فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف مردم از جمله کودکان و نوجوانان به فعالیت تبلیغی می پردازند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف به نمایندگی از رئیس سازمان اوقاف به زنجان سفر کرد و این لوح تقدیر را از دستان رئیس جمهور دریافت کرد.
لازم به ذکر است، اوقاف و امور خیریه استان زنجان جزو کمیته برگزاری سی امین اجلاسیه سراسری نماز بود و برنامه های مختلفی را در راستای برگزاری اجلاسیه نماز در سطح استان به اجرا گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا