اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

پوشش رسانه ای سفر هیات دولت به استان زنجان در صدا و سیما مرکز زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، درآستانه سفر هیات دولت به استان زنجان و همزمانی آن با اجلاسیه سراسری نماز،، صدا و سیما برنامه ریزی گسترده ای بمنظور پوشش رسانه ای این رویداد انجام داده است.
گفتنی است، بستر سازی فنی لازم جهت انعکاس کشوری دیدارهای ریاست جمهوری همچنین جلسات تخصصی اجلاسیه نماز، با استقرار سه واحد سیار تلویزیونی، دو واحدسیار SNG دو ست مایکروویو پرتابل و خطوط پشتیبان فیبر نوری و آمادگی کامل تمام واحدهای فنی، پشتیبانی و عوامل تولید طی هفته اخیر صورت گرفته است.
لازم به ذکر است، معاونت سیما با تولید و پخش ۴ برنامه ۲۰ دقیقه ای با عنوان «مهمان داریم» به استقبال ریاست محترم جمهور رفته است.
ویژه برنامه زنده «سفر یار» از ساعات اولیه صبح روز جمعه۱۵ دیماه ضمن بیان حال و هوای استان، ورود هیات دولت همچنین مراسم استقبال رسمی در فرودگاه، استقبال گروه های مردمی در طول مسیرمیدان قائم تا مصلای بزرگ زنجان، سخنرانی عمومی دکتر رئیسی در جمع مردم زنجان، جلسات مرتبط با دیدار خانواده های شهدا و ایثارگران، دیدار با منتخبین و نخبگان، دیدار با روحانیت و جلسه شورای اداری استان از برنامه های شبکه اشراق است.
پخش دهها سرود و نماهنگ، بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور، پیام های مردمی و زیر نویس های تبیینی و خبری از دیگر تمهیدات صورت گرفته در پخش اشراق است.
شبکه استانی صدا با ویژه برنامه « در مسیر خدمت» از ساعت/۸صبح روز جمعه تا ساعت۲۰ تمام رویدادهای مرتبط با سفر ریاست جمهور و هیات دولت را بصورت زنده و مستقیم پوشش خواهد داد.
پخش زنده سخنرانی های رویس جمهور و برنامه های مرتبط با سی امین اجلاسیه کشوری نماز همچنین سایر جلسات هیات دولت از دیگر برنامه های معاونت صدا خواهد بود.
دو ویژه برنامه عصرگاهی با عنوان« اولکمیزه گوناخ گلیر» از ساعت۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ دیماه با بخش های متنوع و شاد به استقبال هیات دولت خواهد رفت.
معاونت اطلاعات و اخبار هم با تدارک هفت تیم خبری برای پوشش شهرستانی سفر وزرا به شهرستانها، یک اکیپ خبری ویژه اجلاسیه سراسری نماز، استقرار تیم ویژه استقبال رسمی در فرودگاه،تشکیل گروه ویژه برای اعلام سفر (سلام خبرنگار)، تدارک گروه خبر ویژه حاشیه نگاری سفر و تدارک تیم ویژه تدوین برای ارسال لحظه به لحظه خبر به سازمان و فعالیت گروه ویژه خبری سایت خبرگزاری، برنامه های هیات دولت را پوشش خواهد داد.
معاونت فضای مجازی هم با طراحی فتوخبر و پوشش رویدادهای رخدادی در سفر رئیس جمهور، بازنشر تولیدات و گزارش‌های خبری در خصوص پروژه‌های به سرانجام رسیده طی سفر استانی، طراحی اینفوگرافیک پروژه‌ها و اعتبارات سفر رئیس جمهور و پوشش خبری سفر هیات دولت همراه مخاطبان خود خواهد بود.
صدا و سیمای استان زنجان بمنظور تبیین خدمات دولت جمهوری اسلامی و انتشار امید و نشاط در جامعه با بسیج تمام امکانات فنی و فعالیت شبانه روزی بیش از۲۰۰نفر از کادر تولید، فنی و پشتیبانی، تلاش دارد تا رایحه خدمت و پیوند ناگسستنی مردم و نظام اسلامی را در قالب ویژه برنامه های سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به منصه ظهور گذاشته و منعکس نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا