اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

صدا و سیما نهادی مهم و تاثیر گذار است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، امام جمعه زنجان بر ایجاد وحدت و بکارگیری اراده جمعیِ مدیران استان در خدمت رسانی به مردم اشاره و تاکید کرد: مردم زنجان، مردمانی متدین و انقلابی هستند و بر همه مسئولان فرض است در ارائه خدمت به آنها از هم سبقت بگیرند.
آیت الله خاتمی، صدا و سیما را نهادی مهم و اثرگذار برشمرد و گفت: مردم به صدا و سیما اعتماد دارند و با وجود رسانه های مختلف، آخرین و با اطمینان ترین اخبار را از صدا و سیما دریافت می کنند.
در این دیدار دکتر محمد جلیل آل‌امین، مدیرکل صدا و سیمای زنجان اظهار داشت : صدا و سیما با همه ظرفیت های خود، در خدمت اقشار مختلف مردم استان، به خصوص جوانان بوده و در بازنمایی هنرمندانه‌ای ظرفیت های فرهنگی، علمی، جغرافیایی و قومیتی استان تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.
وی افزود: در کنار مطالبه برای تحقق وعده‌های مسئولان و مدیران استان، انعکاس دستاوردهای نهادها، سازمان‌ها و شعباتِ دستگاه های مختلف اجرایی، تقنینی و قضایی در استان از دیگر برنامه های اولویت دار صدا و سیما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا