اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

اجتماعات عظیم مردم دنیا در حمایت از مردم غزه حاصل روایت هاست

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ، اختتامیه رویداد رسانه ای “نوآوین” استان زنجان ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش آموزان دهه هشتادی در مرحله شهرستانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و مدیران بنیاد ملی نوجوان و مسئولین شهرستانی در دانشگاه آزاد ابهر برگزار شد.
حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ضمن قدردانی و تشکر از برگزاری رویداد نوآوین در شهرستان ابهر و خرمدره گفت : شاهد حضور نوجوانانی هستیم که پیشرفتهای شهرستان های ابهر و خرمدره را با سلاح رسانه که قوی ترین سلاح است روایت میکنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: امیرالمومنین علی (ع) در نامه ای به امام حسن (ع ) می فرماید:همانا دلِ نوجوان، مانند زمینِ حاصلخیز است. آنچه در آن کاشته شود، مى پذیرد. یعنی اگر بذر خوب کاشته شود نتیجه خوب و اگر بذر بد کاشته شود نتیجه ای مثبت نخواهد داشت.
احمدی در ادامه خطاب به نوجوانان گفت : اگر مهارتی، معرفتی و هنری فراگرفته ایم در دوران نوجوانی یاد گرفته ایم و بهترین دوران برای فراگیری دوران نوجوانی است. نوجوانان دهه هشتادی در خیلی از عرضه ها از دهه های شصت و هفتاد جلوتر و بهتر عمل میکنند.
حجت الاسلام و السلمین احمدی با تأکید بر اینکه نوع مواجه و حکمرانی در دنیای امروز تغییر کرده گفت؛ بیان داشت حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت ها و رسانه است و فضای محرمانگی و قلمرو ها تغییر کردند و در دنیای امروز مثل گذشته مرزبندی جغرافیایی وجود ندارد.
احمدی با اشاره به جنایتهای رژیم صهیونیستی و روایت رسانه ها گفت: روایت قصه پر غصه شهادت مردم غزه بخصوص کودکان و زنان، توسط رسانه های مستقل دنیا در مقابل روایت رسانه های رسمی و استکباری دنیا چهره واقعی رژیم غاصب را نمایان ساخت و ملت ها را به حمایت از فلسطین واداشت و اجتماعات عظیم مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه حاصل روایت هاست.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد : روشهای قدیمی و طرحهای قدیمی برای بیان و تولید روایت در دنیای کنونی پاسخگو نیست و ما اگر رسانه قوی نداشته باشیم مخاطب هم نداریم. بستر حضور مخاطب ما در فضای دیگری جریان دارد.
حجت الاسلام والسلمین احمدی با اشاره به نام گذاری این رویداد رسانه ای به نام شهید آوینی گفت : روایت فتح شهید آوینی با تمام تنگ نظری ها و خون دلهایی که خورد ، اما میبینیم با تمام درایت و روایت های این شهید اهل قلم شاهد نتیجه این رسالت بزرگ این شهید عزیزمان در عرصه رسانه هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا