اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

روابط با رژیم صهیونیستی مخالف با ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی است

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه مخالف با ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در صدا و سیمای استان زنجان در برنامه گفتگوی ویژه شبکه اشراق شرکت کرد.
وی با اشاره به جنگ جاری در غزه گفت: از سال ۱۹۷۳ میلادی رژیم صهیونیستی تاکنون چنین ضربه‌ای را به خود ندیده و عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه صهیونیست‌ها را در هم شکست.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در این گفت‌وگو درباره عملیات «طوفان الاقصی» اظهار کرد: این عملیات در نوع خود عملیاتی منحصر به فرد و در تاریخ فلسطین بی‌سابقه است؛ در این عملیات مبارزان فلسطینی به پاخواستند و صهیونیست‌ها را با اقدامات شجاعانه خود فراری دادند.
وی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین، ملتی مظلوم، محاصره شده و با امکاناتی محدود هستند، گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون چنین ضربه‌ای را به خود ندیده و هم‌اکنون نیز بسیار شگفت‌زده شده است، این عملیات هیمنه صهیونیست‌ها را در هم شکست، به همین علت نیز آنان اعلام جنگ کردند.
ناصر ابوشریف، با یادآوری این نکته که هیچ‌ دولتی جز جمهوری اسلامی ایران دست کمک به سوی ملت فلسطین دراز نکرده است، تصریح کرد: متأسفانه حمایت کشورهای اسلامی از فلسطین قابل قبول نیست؛ در این بین البته برخی دولت‌ها از ملت فلسطین حمایت کرده و انزجار خود را نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: مطالبه ما از دولت‌های اسلامی این است که موضع حقیقی خود را نسبت به مسأله فلسطین و مقدسات اسلامی آن که متعلق به تمامی مسلمانان است، اعلام کنند؛ ما توقع زیادی از آن‌ها نداریم اما امیدواریم ملت‌های اسلامی پای فلسطین بایستند و از آن حمایت کنند.
وی در رابطه با عادی‌سازی روابط برخی دولت‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی نیز خاطرنشان کرد: ‌عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتخابی عربی و حتی سازمان‌دهی شده نیست، بلکه فشاری از جانب آمریکا است تا رژیم صهیونیستی را به این منطقه الصاق کند، اما ملت‌های اسلامی این را مسأله را کاملا رد می‌کنند؛ عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه مخالف با ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی است، هیچ نتیجه‌ای برای دولت‌های عربی به جز کسب رضایت آمریکا ندارد. آیا باید رضایت آمریکا را بر رضای خدا ترجیح داد.
ناصر ابوشریف در پایان تاکید کرد: اسرائیل نمی‌تواند امنیت را برای هیچ‌کدام از کشورهای عربی فراهم کند، بلکه برعکس برقراری روابط با این رژیم، به یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این کشورها تبدیل خواهد شد، چرا که مردم این کشورها هیچ علاقه‌ای به اسرائیل و برقراری ارتباط با آن ندارند و در هرحالتی این ارتباط را رد می‌کنند.
ابوشریف در ادامه با مدیرکل صداوسیمای استان دیدار و گفتگو کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا