سیاسی و اجتماعی

کمک بیش از ۱ میلیارد ریالی مردم نیکوکار زنجان به فلسطین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان بیش از یک میلیارد و 263 میلیون ریال در قالب" پویش بشردوستی "به مردم مظلوم فلسطین به صورت نقدی و از طریق هلال احمر کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حکمت اله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر در راستای رسالت بشردوستانه خود در خصوص کمک به آوارگان جنگ ها به ویژه زنان و کودکان بی گناه، اقدام به اجرای پویش بشردوستی کرده است.
وی یادآوری کرد: این پویش با هدف جمع ‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوعدوست استان زنجان به مردم مظلوم فلسطین از طریق ۱۰ ایستگاه هلال ‌احمر انجام شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای اعلام رسمی ‌پویش بشردوستی تا پایان مهرماه امسال خیرین و مردم نوعدوست در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال از سوی از طریق این ایستگاه های بیان شده کمک کرده اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این ایستگاه ها در شهرهای بیان شده روزانه در نوبت صبح و عصر برای جمع آوری کمک های نقدی مردم نیکوکار استان دایر می باشد.
هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ نفر از اعضای داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال احمر استان زنجان در جمع آوری کمک های مردمی فعالیت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا