اخبار ویژهاقتصادعلم و فناوری

افتتاح ۳ باب مدرسه همزمان با بازگشایی مدارس در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، سه باب مدرسه، مهر امسال در نقاط مختلف استان افتتاح شد.
حمیدرضا اسلامی افزود: یکی از پروژه‌هایی که مهر امسال به بهره‌برداری رسید، آموزشگاه ۱۲ کلاسه مشارکتی مهر عظام با یک هزار و ۴۱۵ مترمربع است.
وی تصریح کرد: این پروژه در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش استان شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان ادامه داد: همچنین آموزشگاه ۲ کلاسه تمام خیری زنده یاد “حاج اسماعیل معصومی” در روستای یاستی قلعه ماهنشان از توابع استان زنجان افتتاح شد.
وی همچنین از افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید “سیف الله حسنلو “خبر داد و گفت: این آموزشگاه با ۴۲۱ مترمربع زیربنا، ۷۲۱مترمربع محوطه سازی، از اعتبارات ملی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان احداث شد و به بهره برداری رسید.
مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه امسال بیش از ۱۰۰ کلاس درس تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش استان شد، اظهار داشت: رسالت اصلی اداره کل نوسازی، توسعه فضاهای آموزشی در جهت ایجاد عدالت آموزشی و تربیتی در بین دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه نهضت مدرسه‌سازی در استان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد تا در آینده نیز بتوانیم مدارس دیگری را در زنجان احداث کنیم و بیشتر علاقه مند به سرمایه گذاری در مناطق محروم استان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا