اخبار ویژهپزشکی و سلامت

افرایش ۶۰ درصدی مشارکت خیرین زنجانی با بیماران کلیوی در ایام محرم

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با اشاره به روحیه نوع دوستی و خیرخواهی مردم خیر و نیکوکار زنجانی با بیماران کلیوی در ایام محرم، گفت: واریز وجوهات نذری به صندوق های انجمن خیریه در این ایام در مقایسه با سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی داشت.
محمدرضا طهماسبی ضمن قبولی عزاداری خالصانه تمامی شهروندان در دهه محرم الحسین(ع)، اظهار کرد: انجمن خیریه کلیوی زنجان در هر زمانی تلاش می‌کند یاور خانواده‌ها باشد و طی سال‌های فعالیت خود، انجام کار خیر در محرم را نیز فراموش نکرده است و توانسته است خیران را در این ایام نیز با خود همراه کند.
وی با بیان اینکه درمان یک بیمار ارزشی کمتر از عزاداری ندارد و نزد بزرگان دین نیز بسیار پسندیده است، افزود: انجام کار خیر در ماه محرم نیز نزد بسیاری از عزاداران امام حسین(ع) مقبول و پسندیده است چرا که با کمک به نیازمندان به ماه محرم رنگ‌وبوی دیگری را می بخشند.
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با بیان اینکه انجمن خیریه طبق سنوات گذشته در دهه اول محرم اقدام به برپایی پایگاه سلامت در سطح شهر کرد، افزود: علاوه بر جمع آوری نذورات در این ایام ۳ پایگاه سلامت انجام اقدامات فشار خون، قند، تست وزن و مشاوره تغذیه رایگان در بین عزاداران حسینی را انجام می دادند.
طهماسبی حضور مردم نیکوکار و روحیۀ نوع‌دوستی و خیرخواهی مردم در دهه اول محرم در پایگاه های جمع آوری احسان و نذورات را پرشور دانست و اظهار کرد: مردم در این ایام نسبت به بیماران کلیوی احساس همدلی و اقدام به واریز وجوه نذری به صندوق ها می کردند که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی را شاهد بودیم.
وی خاطرنشان کرد :این نذورات مردمی ، در ۳ پایگاه ثابت انجمن کلیوی مستقر در مسیر عزاداران زنجانی جمع آوری شد و در این امر خیریه بیش از ۴۰ همیار انجمن کلیوی همکاری داشته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا