اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

حضرت زهرا(س) متجلی تمام خوبی‌هاست

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان گفت: بانوان ما مدیران فرهنگی اصلی جامعه هستند و باید در مقابل توطئه دشمنان با قدرت بایستند، زیرا آنها تربیت کننده نسل‌های آینده هستند و الگوی بانوان، مادران شهدا هستند و از دامن زن مرد به معراج رود.
سرهنگ محمد علی نجفی راد در تجمع خانواده علوی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: خداوند سه موهبت گرانبها به پیامبر هدیه داد، اول قرآن که امروز دشمنان سعی می‌کنند کار‌هایی علیه آن انجام داده و نور آن را خاموش کنند، اما دشمنان مطمئن باشند هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.
وی افزود: دومین موهبت وجود امیرالمومنین علی (ع) که به عنوان قرآن ناطق تا ابد ماندگار خواهد بود و سومین گوهر وجود حضرت زهرا (س) که نشانه اسلام ناب و بیان کننده آن است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان تصریح کرد: حضرت زهرا، (س) متجلی تمام خوبی‌ها و صفات عالیه عفت، اخلاق، ایثار، گذشت، فداکاری و… است و باید بانوان جامعه ایشان را به عنوان الگوی خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه غرب به دنبال زدودن چادر از سر بانوان است گفت: بانوان ما مدیران فرهنگی اصلی جامعه هستند و باید در مقابل توطئه دشمنان با قدرت بایستند، زیرا آن‌ها تربیت کننده نسل‌های آینده هستند و الگوی بانوان، مادران شهدا هستند و از دامن زن مرد به معراج رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا