اخبار ویژهورزش

ما هیچ تلاشی برای تقابل با مدارس فوتبال نداریم

ما هیچ تلاشی برای تقابل با مدارس فوتبال نداریم و تلاش ما این است که به سنین 7 تا 15 سال کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، علی پارسی،رئیس هیئت مدیره باشگاه مهر عظام در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه این باشگاه تلاش دارد با سرمایه‌گذاری در گروه‌های هدف خود نقش بسزایی در ورزش کشور به ویژه فوتبال در مناطق کم برخوردار ایفا کند، گفت: باشگاه فرهنگی و ورزش عظام در زنجان ۳۰۰دختر و پسر را را زیر پوشش خود قرار خواهد داد.
وی با بیان اینکه ما هیچ تلاشی برای تقابل با مدارس فوتبال نداریم و تلاش ما این است که به سنین ۷ تا ۱۵ سال کمک کنیم، افزود: همه تلاش ما این است که یک فضای تفریحی خوب را برای این کودکان فراهم کنیم
رئیس هیئت مدیره باشگاه مهر عظام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ پسر در این باشگاه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، افزود: تلاش ما این است که ابتدا این آمار را به ۳۰۰ و سپس با افزایش تعداد شهرهای زیر پوشش استان به یک هزار نفر برسانیم.
پارسی با بیان اینکه برای هر بچه ۶میلیون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: در کل کشور ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه در این زمینه اختصاص یافته است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه مهر عظام با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است تا سهم ارزنده‌ای در رشد ورزش کشور به ویژه فوتبال ایفا کنیم، گفت: اگر در عرصه فوتبال به سمت حرفه‌ای شدن حرکت نکنیم، قادر نخواهیم بود با تیم‌های آسیایی و اروپایی رقابت کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا