سیاسی و اجتماعی

نیازمندان چشم انتظار یاری خیرین در عید قربان هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، بهزیستی استان زنجان باتاسی از سیره اهل بیت(ع) و در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ( نذورات ، گوشت قربانی و .. ) همشهریان خیر است.
نعمت ملکی تصریح کرد: کلیه مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی اعم ازادارات ،ماکز تامین و توسعه و مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت کم توان ذهنی ،بیماران اعصاب و روان همچنین سالمندان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی آماده دریافت کمک های مردمی و نذورات خیرین نیک اندیش زنجانی است.
وی از خیرین خواست با حمایت از کودکان و شرکت در” طرح حامی ” کودکان نیازمندرا شناسایی و کمک های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند وبتوانند کودکان مستعد در تحصیل یا مهارت آموزی را در راستای ساخت آینده ای بهتر یاری نمایند.
ملکی با اشاره به اینکه جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد گردید، یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا