پزشکی و سلامت

انعقاد تفاهم نامه زنجان و قزوین برای رفع بخشی از مشکلات دارویی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با انعقاد و امضای تفاهم نامه با هلال احمر قزوین باید بخشی از مشکلات بیماران را در این بخش رفع کنیم و از ظرفیت ها در جهت خدمت به بیماران زنجانی استفاده می کنیم.
حکمت اله هاشمی در دیدار با مدیر عامل هلال احمر استان قزوین ضمن تبریک انتصاب ایشان به مدیرعاملی این مجموعه افزود: در استان زنجان زحمات زیادی کشیده شده و بسترهای خوبی وجود دارد اما بازنشستگی هلال احمر این استان را با کمبود شدید نیرو مواجه کرده است.
وی تاکید کرد: باید بسترهایی ایجاد کنیم تا آیندگان به خوبی از آن استفاده کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سخت ترین کار، زیرساختی است که این مهم نیازمند زمان است و بسیاری از خدمات و فعالیت های انجام شده نه در کوتاه مدت بلکه در آینده نتیجه را نشان خواهد داد.
هاشمی با بیان اینکه هلال احمر استان زنجان در بخش درمان و توانبخشی سرآمد است، اظهارداشت: خدمات خوبی به جامعه هدف نیز ارائه شده که اولویت ما رونق این حوزه ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.
وی ادامه داد: در برخی از زمان ها به این بخش ها توجهی نشده و روشد و رونق از اهداف ما در این حوزه هاست.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تاکید استاندار زنجان بر رشد مرکز درمانی و جلوگیری از تعطیلی مرکز توانبخشی هلال احمر است که با برنامه ریزی مانع تعطیلی این مرکز شدیم و در حال تربیت نیروهای جوان در توانبخشی هستیم.
هاشمی تصریح کرد: در داروخانه هلال احمر زنجان برخی فرایندها مناسب نیست، که باید با روش درستی این فراینده تصحیح و خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه دهیم.
وی به رفع مشکلات داروی بیماران زنجانی تاکید کرد و افزود: با انعقاد و امضای تفاهم نامه با هلال احمر قزوین باید بخشی از مشکلات بیماران را در این بخش رفع کنیم و از ظرفیت این استان در جهت خدمت به بیماران زنجانی استفاده کنیم
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نشست هایی با حضور مدیران و روسای شعب قزوین و زنجان را برگزار کنیم چرا که این هم افزایی ها موجب کاهش بسیاری از دغدغه ها، ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در حوادث و سوانح مختلف خواهد شد ،مردم آسیب کمتری خواهند دید و این مهم بسیار ارزشمند است.
هاشمی یادآوری کرد: در بخش ها و مسائل بیمه ای فرایندهای هلال احمر زنجان با استفاده از تجربیات هلال احمر قزوین رفع شود.
وی ادامه داد: حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی استان قزوین در هلال احمر زنجان منشاء خیر است چرا که بسیاری از مشکلات و حق بسیاری از کارکنان که حق الناس به شمار می رود در حال برگشت می باشد که در گذشته دقت کافی نشده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: باید در حوزه امور اداری سواد کاری را ارتقا دهیم چرا که مردم از آن بهره مند می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در ادامه این دیدار گفت: با تمام توان با هلال احمر زنجان همکاری و تعامل تنگاتنگی در جهت ارائه خدمات به هموطنان خواهیم داشت.
حسین خوئینی اظهارداشت: در حال حاضر بیشتر داروهای داروخانه هلال احمر قزوین تک نسخه ای است و ارائه خدمات به بیماران در کمترین زمان ممکن ارائه می شود.
وی افزود: در حوزه درمان، توانبخشی، انبار داروئی می توانیم کمک کار باشیم.
گفتنی است، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و مدیر درمانگاه و داروخانه هلال احمر و مسئول امور بیمه ها برای حل مشکلات و ارتقای این حوزه ها در جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف در سفری یک روزه به هلال احمر قزوین با روش های کاری این استان آشنا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا