اقتصاد

راه اندازی سامانه اینترنتی “سرند”

امکان تحلیل از میزان کالای مورد‌نیاز بازار ، رصد قیمت ها در بازه های زمانی معین ، بدست آوردن دیتای های صحیح و ایجاد سامانه نظارتی در فضای وب از ویژگی های سامانه سرند است .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، با حضور مدیر کل صمت استان و روسای اتحادیه های صنفی اتخاذ تدابیر مناسب جهت تامین،توزیع و نظارت بر قیمت کالای های پرمصرف بررسی شد.
گفتنی است، در این جلسه که با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار همراه بود نحوه و روشهای مناسب تامین ، توزیع و نظارت بر ۱۱۰ قلم کالای پر مصرف با حضور روسای ۱۲ اتحادیه صنفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
مهندس گلشنی در این جلسه با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی “سرند” گفت: امکان تحلیل از میزان کالای مورد‌نیاز بازار ، رصد قیمت ها در بازه های زمانی معین ، بدست آوردن دیتای های صحیح و ایجاد سامانه نظارتی در فضای وب و اتخاذ تصمیات کارشناسی در تامین نیازمندیهای عمومی و نحوه و میزان عرضه کالا از ویژگی های سامانه سرند است .
وی افزود: دراین سامانه امکان گزارش های مردمی ، صنوف و مدیران از کمبود کالا و تخلفات صنفی فراهم شده است.
مهندس گلشنی در این جلسه از روسای اتحادیه های صنفی حاضر درخواست کرد نسبت بر ارائه نقطه نظرات خود در خصوص بکارگیری روش‌های مناسب برای تامین ،توزیع و نظارت بر بازار اقدام کنند.
لازم به است، هم استانی های عزیز می توانند در راستای توسعه نظارت مردمی و کاهش تخلفات صنفی علاوه بر سامانه تلفنی ۱۲۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ از طریق سامانه سرند به نشانی www.zn-sarand.ir نسبت به مشاهده آخرین قیمت کالا اقدام و در صورت مشاهده و رویت هر گونه تخلف صنفی گزارش نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا