سیاسی و اجتماعی

آزادی ۵۶ محکوم جرائم غیرعمد در سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان از اجرای پویش نار رهایی در این استان خبر داد و گفت:در سال گذشته ۵۶ محکوم جرائم غیرعمد در این استان به همت این قشر آزاد شدند.
مهدی باقری اظهار کرد:همزمان با ماه مبارک رمضان، سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اقدام به برگزاری پویش نذر رهایی برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد کرده است.
وی با بیان اینکه قشر بسیج حقوقدانان توجه ویژه در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد دارد،تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی سبب می شود تا باری از دوش جامعه و کاهش آسیب‌ها به ویژه آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان با اشاره به اینکه به همت این قشر در سال گذشته ۵۶ محکوم جرائم غیر عمد از بند اسارت رهایی یافتند،تاکید کرد:اجرای این پویش خداپسندانه  می‌تواند به عنوان یک فرهنگ خوب و تاثیرگذار بیش از پیش در بین مردم نهادینه شود.
باقری در پایان یادآور شد:خیرین بزرگوار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۸۳۹۶۶ نزد بانک سپه (انصار سابق) به نام گروه جهادی شهید محسن حججی واریز و در این اقدام خداپسندانه سهیم شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا