سیاسی و اجتماعی

جمعیت هلال احمر ظرفیت اجتماعی قوی دارد

هلال احمر ارگانی مردمی به شمار می رود، ظرفیت اجتماعی قوی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دکتر مصطفی طاهری در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان افزود: از اینکه با برنامه هستید و تکالیفی برای ارتقای مجموعه هلال احمر دارید با تمام توان به مراتب بالاتر و ارتقا خواهید یافت.
وی تاکید کرد: برای کمک به هلال احمر در استان زنجان با همه توان در کنار این مجموعه هستیم.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کارکنان هلال احمر خوش فکر و توانمند هستند و از همه خدمات و تلاش ها قدردانی می کنم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این دیدار گفت: هلال احمر ارگانی مردمی به شمار می رود، ظرفیت اجتماعی قوی دارد و این ظرفیت نگاه بلند و تعامل با سایر ارگان ها را می طلبد تا هم افزایی انجام شود.
مهندس حکمت اله هلاشمی افزود: باید با خرد جمعی تحولی ایجاد کنیم و از طرفی افزایش اعتماد عمومی در این تحول مهم است در این خصوص به حتم از ظرفیت افراد صاحب نظر، خوش فکر، خلاق و تاثیرگذار همکاری و تعامل خواهیم کرد.
وی به استفاده توام از سخت افزار و نرم افزار در هلال احمر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به پارک علم و فناوری ورود پیدا کنیم چرا که در حوزه حوادث، نرم افزارها بسیار ارزشمند بوده و موجب ارتقای سرعت عمل می شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: استفاده از نرم افزارها در حوادث تاثیر گذاری معنادار و با کیفیتی را به همراه دارد که این مهم نیز یکی دیگر از برنامه های اولویت دارد در این مجموعه به شمار می رود.
هاشمی به مولد سازی اشاره کرد و افزود: هلال احمر در این خصوص ماموریت ویژه ای دارد که در زمینه ای متولی و در زمینه ای دیگر مشارکت است.
وی ادامه داد: بودجه های کشوری و استانی پاسخگوی مطالبات نیست فضاهایی داریم که در مولد سازی مورد تاکید دولت، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و استاندار زنجان، اقداماتی را انجام خواهیم داد که این مهم نیز از دیگر برنامه های مهم محسوب می شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برنامه های بیان شده را با سرعت انجام خواهیم داد تا تحول مورد نظر را محقق و دچار روزمرگی نشویم.
هاشمی یادآوری کرد: برنامه تحول برای ۶ ماهه نخست در هلال احمر استان زنجان تدوین شده، پیشرفت ها اطلاع رسانی خواهد شد و جاهایی که نیاز به حمایت و همکاری نمایندگان مجلس باشد از این ظرفیت مهم نیز استفاده خواهیم کرد.
وی اظهارداشت: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جمعیت هلال احمر مفید و موثر خواهد بود و مجموعه باید به لحاظ فرهنگی و اجتماعی تقویت شود چرا که صلح پایداری که در اموربین الملل مهم است، بشردوستی و انسانیت که شعار و اهداف اصلی هلال احمر به شمار می رود پررنگ تر خواهد شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: انسجام فکری و توانایی در هلال احمر مهم است چرا که می خواهیم علم و خدماتی صادر کنیم که باید در این حوزه ها مهارت و تجربه هایی را کسب کنیم.
هاشمی به طرح تدوین عملیاتی اشاره کرد و افزود: در شهرستان های استان نقشه خطر نداریم، طرح امدادرسانی استاندارد و تاثیر آن در سایر حوزه ها در ۶ مرحله آماده شده که اگر این طرح پایه گذاری و نهادینه شود، هزینه ها کنترل و کاهش می یابد.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مانع تعطیلی مرکز جامع خدمات توانبخشی هلال احمر زنجان خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا