سیاسی و اجتماعی

آغاز فروش بلیط اتوبوس‌های نوروزی در زنجان

فروش بلیط اتوبوس‌های نوروزی در زنجان از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : پیش فروش بلیط اتوبوس برای ایام نوروز ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی از صبح امروز آغاز شده و مقرر است پیش فروش حضوری بلیت نیز از ۷ اسفند شروع شود.
حمید سلمانیان تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل مسافری آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی، بلیط سفر به شهرهای دلخواه خود را تهیه کنند.
این مقام مسئول گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، با حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته‌های اول اسفند مواجه خواهیم شد.
سلمانیان با عنوان این مطلب که بخش حمل و نقل مسافر استان زنجان برای عرضه بلیط سفر مردم از طریق اینترنت در آمادگی کامل قرار دارد، افزود: همچنین مسافرین می‌توانند از هفتم اسفندماه به دو شکل اینترنتی یا حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌ها، خرید بلیط کنند.
رئیس اداره مسافر اداره کل به مزیت‌های سفر با اتوبوس چون کاهش هزینه‌های سفر، ایمنی بالا و استفاده از رانندگان مجرب و… اشاره کرد و گفت: با داشتن یکی از مجرب‌ترین ناوگان‌ها، آمادگی کامل وجود دارد تا مردم و مسافران را بدون هیچ دغدغه‌ای جابجا کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا