اخبار ویژهعلم و فناوری

پارک علم و فناوری استان زنجان نیازمند توسعه است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،دکتر عباسعلی زمانی؛ رییس پارک علم و فناوری استان زنجان در نشست صمیمی مسئولان استانی و شرکت های دانش بنیان ضمن عرض خیر مقدم به حضار، گفت:پارک علم و فناوری استان زنجان آماده دریافت انتفادات و پیشنهادات شما عزیزان است.
دکتر زمانی در ادامه افزود: جامعه امروز رو به رشد است و ما دانشگاهیان شاهد این امر هستیم و امیدواریم با این پیشرفت شاهد شکوفایی بیش از پیش باشیم.
زمانی گفت: من اولین تشکر خود را از اعضای حاضر در جلسه داشته و دومین تشکر هم از همکاران پارک علم و فناوری استان زنجان دارم.
عباسعلی زمان مطرح‌ کرد: زنجان دارای ۹۷ شرکت دانش بنیان است که در بین استان های همجوار نقش مهمی را در دانش بنیان شدن شرکت ها انجام داده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: امیدوارم امانتدار این رسالت باشم و با کمک دستگاه های اجرایی شاهد پیشرفت چشمگیر استان باشیم و ما با کمک هم می توانیم رشد داشته و این همسو بودن خود قوت قلبی برای شرکت ها خواهد بود.
وی در ادامه اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان زنجان نیازمند توسعه است و با توجه به آمار شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور جهت استقرار در پارک، باید زیر بنایی هم اقداماتی صورت دهیم تا بتوان محل استقرار شرکت های درخواست کننده را تامین نمائیم.
ایشان در ادامه افزود:در خصوص تامین فضا برای شرکت ها و همچنین بودجه پارک جهت حمایت از جوانان تمام توان خود را به کارخواهم گرفت.
دکتر عباسعلی زمانی در پایان مطرح‌نمود: از هیچ اقدامی که برای یاری به جوانان، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور باشد دریغ نخواهم‌کرد و هر لحظه آماده پیشنهادات تمام عزیزان در استان می باشم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا