سیاسی و اجتماعی

کشف یک تن، انواع مواد محترقه

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرهنگ حمیدرضا قدیمی گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی ، مزاحمان نوامیس به صورت سراسری در سطح استان اجرا شد.
وی افزود: این طرح از سوی پلیس امنیت با همکاری دیگر یگان های انتظامی به مدت ۴ روز به مرحله اجرا در آمد.
سرهنگ قدیمی هدف از اجرای این طرح را اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و ارتقا امنیت عمومی، پیشگیری از جرایم و افزایش رضایتمندی شهروندان خواند.
وی ادامه داد: یکی از نشانگاهای اصلی پاتوق اراذل و اوباش پارک ها، تفرجگاه ها و قهوه خانه ها در سطح استان بودند که پلیس به منظور بالا بردن امنیت این محل ها به این مکان ها ورود پیدا کرده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در این طرح پلیس موفق به کشف ۱۰۰۰ کیلوگرم انواع مواد محترقه و دستگیری ۵ نفر در این خصوص با تشکیل پرونده قضائی روانه زندان شدند.
سرهنگ قدیمی ادامه داد: دستگیری ۱۹ نفر تبعه خارجی فاقد گذرنامه از دیگر نتایج این طرح است که با اشراف اطلاعاتی از باغات و روستاهای دور افتاده استان و معرفی به مراجع ذیربط خبر داد.  
وی در پایان یادآور شد: از عموم شهروندان می خواهیم با گزارش به موقع موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ با پلیس در میان گذاشته و در برقراری هر چه بهتر توسعه ی امنیت در جامعه، یاری رسان سبزپوشان سلحشور باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا