پزشکی و سلامتاخبار ویژه

اطلاع رسانی از کرونا به معنای ترساندن مردم نیست

آگاه‌سازی نسبت به کرونا اصلی‌ترین کار در شرایط فعلی است اما به معنای ترساندن مردم نیست.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دکتر محسن افشارچی در ستاد مقابله با کرونا، آگاه‌سازی مردم نسبت به کرونا را اصلی‌ترین و ضروری ترین کار در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت:اما این اطلاع رسانی و آگاه سازی به معنای ترساندن مردم نیست.
استاندار زنجان با بیان اینکه در خصوص مدیریت هوشمند باید برنامه داشته باشیم افزود:با مدیریت هوشمند، این امکان به وجود می آید که افراد مبتلا در موج جدید همان برنامه های قبلی را بطور ملایم تر داشته باشند .
وی همچنین با تاکید بر لزوم مدیریت بهتر مدارس در خصوص بیماری کرونا گفت: اگرچه مردم در مکان های مختلف اجتماعی از جمله مراکز خرید با هم مواجه می شوند اما حجم و تراکم برخورد در مدارس به لحاظ جمعیت انبوه دانش آموزان، بیشتر است بنابراین مدیریت بیشتر و بهتری را می طلبد.
استاندار زنجان اظهار داشت: تسهیل در اعطای مرخصی به دانش آموزانی که احساس درد و علائم ابتلا به کرونا را دارند، می‌تواند در امر مقابله و شیوع آن بین دانش آموزان موثر باشد.
افشارچی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا در موج جدید فعلا به صورت پررنگ و حاد نیست اما ضروری است که مردم نسبت به این مسئله حساس‌تر و آگاه‌تر باشند تا در صورت لزوم بتوانند با مدیریت و مقابله بهتری با این موضوع مواجه شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا