اقتصاد

امکان اجرای پروژه‌های بزرگ شهری با پرداخت به موقع عوارض

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، عضو شورای شهر زنجان میزان درآمد شهرداری زنجان از محل درآمدهای امور مالیاتی تا پایان آذرماه امسال را ۵۸۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

انسیه ابوبصیری اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری‌ به عنوان نهادی پرمخاطب است و بیشتر کارهای روزمره مردم با این نهاد عجین شده، هر خدماتی که ارائه می‌شود به شهروندان باید مطلوب‌تر باشد.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: اهمیت شفافیت در حوزه مدیریت شهری از سایر نهادها بیشتر است، چون بیشتر بودجه شهرداری‌ از سوی مردم تأمین شده و این حق طبیعی مردم است بدانند بودجه شهرداری چگونه هزینه می‌شود.

وی با قدردانی از شهروندان زنجانی در پرداخت به موقع عوارض گفت: بیشتر تحولات عمرانی و زیرساختی پروژه‌های بزرگ شهری از همین بخش بوده و بنابراین ضرورت دارد شهرداری هر شش ماه یک بار اطلاع‌رسانی لازم را از طریق رسانه‌های پرمخاطب  مورد قرار دهد.
ابوبصیری عنوان کرد: پس بخش اعظم درآمد شهرداری زنجان از محل درآمدهای امور مالیاتی وصول می‌شود که امسال تا پایان آذرماه سال جاری ۵۸۵ میلیارد تومان بوده است و بخش دیگر درآمدها نیز مربوط به اخذ عوارض، بهای پسماند، مزایده، فروش املاک و سایر کدهای درآمدی است که این درآمدها و هزینه‌ها در بودجه سالانه شهرداری با نظارت و سیاست‌گذاری شورای شهر به تصویب می‌رسد.و

ی اضافه کرد: به عنوان عضو شورا و نایب رئیس کمیسیون بودجه و سرمایه‌گذاری، شفافیت در مصوبات و همین طور هزینه‌کرد و درآمدهای شهرداری را جزا هم موضوعات قابل دسترسی و سبب ایجاد اعتماد مردم به شهرداری و شورای شهر می‌‌دانم و این به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی برای شهرم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا