اقتصاد

توزیع بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار کیسه آرد

بیش از 1 میلیون و 700 هزار کیسه آرد به واحدهای خبازی استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱ میلیون و ۷۸۴ هزار کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد به واحدهای خبازی سطح استان زنجان از اول فروردین تا ۱۴ دی ماه سالجاری حمل و نقل و توزیع شده است.
ولی اله زمانی با اشاره به اینکه حمل آرد توسط شرکت معتبر حمل و نقل می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۱ میلیون و ۷۸۴ هزار کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد به واحدهای نانوایی بربری، سنگک، لواش و … در قالب آرد نوع یک، نوع دو توزیع می شود.
زمانی بیان کرد: آردهای توزیع شده در قالب ۳۳ هزار و ۴۷۵ حواله به تناژ ۷۱ هزار و ۳۷۳ تن از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان عزیز زنجانی رسیده است.
وی گفت: قیمت آرد یارانه‌ای نوع یک واحدهای بربری، سنگک، تافتون و لواش از محل استحصال گندم ۶۶۵ تومانی برای هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی به تربیت با قیمت ۳۲ هزار و ۲۰۰، ۳۳ هزار و ۶۰۰ ، ۳۲ هزار و ۸۰۰ و ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان و همچنین قیمت آرد یارانه ای نوع دو واحدهای بربری، سنگک، تافتون و لواش از محل استحصال گندم ۹۰۰ تومانی برای هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی به تربیت به قیمت ۴۹ هزار و ۲۰۰، ۴۶ هزار و ۸۰۰ ، ۴۸ هزار و ۴۸ هزار تومان در نظر گرفته می شود.
وی تصریح کرد: آردهای مصارف واحدهای نانوایی توسط ۶ کارخانه آرد سازی در استان زنجان تولید می شود و به وسیله شرکت‌های حمل و نقل و خود حمل توزیع می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا