اقتصاد

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج

مشکلی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره وسلطانیه،گفت: در شهر هیدج به لحاظ تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکلی نداریم و یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده شده است.
حمیدرضا سرداریان،به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج اشاره کرد و گفت: با توجه به صنعتی بودن شهر هیدج و قرار گیری آن در جاده ترانزیت مردم استقبال بسیار خوبی از طرح نهضت ملی مسکن دارند.
وی ابراز داشت: با پالایشی که صورت گرفت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهر هیدج واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره وسلطانیه،با بیان اینکه در شهر هیدج برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به لحاظ تامین زمین مشکلی نداریم و دست مان باز است،گفت: یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در چهار فاز به تعداد ۴۵۰ واحد مسکونی تامین شده است.
سرداریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها را به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: پروژه ها با برنامه ریزی لازم با قوت در حال اجرا هستند.
وی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط دیگری هم در شهر هیدج متقاضی مسکن هستند،تاکید کرد: در مرحله تامین زمین هستیم و به زودی یک سایت ۷۰ هکتاری تملک خواهد شد و افراد جامانده تخصیص پروژه می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا