ورزش

زنجان، میزبان مسابقات منطقه دو دوومیدانی کشور

به گزارش پایگاه خبری آسمان  زنجان، دبیر هیئت دوومیدانی استان، از میزبانی زنجان برای مسابقات منطقه دو قهرمانی کشور اوایل آذر ماه خبر داد و گفت: این رقابت های مهم کشوری با حضور دوومیدانی کارگران ماده های مختلف از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،گیلان، اردبیل و زنجان برگزار می شود.

علی محبی با اعلام این خبر افزود: هر استان در رده نوجوانان ۶ ورزشکار و در رده نونهالان ۸ ورزشکار سهمیه دارد که در دو بخش دختران و پسران به مدت سه روز در سالن دوومیدانی استاد ایپکچی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت:  دبیر این هیئت ورزشی، مسابقات منطقه ای کشور یکی از مهمترین رقابت های فدراسیون های دوومیدانی کشور است که در واقع مبنا و ویژگی اصلی برای گزینش نفرات تیم های ملی است.

محبی تصریح کرد: در واقع نتایج این رقابت ها برای فدراسیون ها و هیئت های استانی بسیار مهم است و بر این اساس دوومیدانی کاران با تمام توان سعی در کسب نتایح مطلوب دارند.
وی اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده از سوی اعضای هیئت دوومیدانی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان، زنجان میزبان این دوره از مسابقات مهم باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره راه اندازی سیستم گرمایشی سالن دوومیدانی استاد ایپکچی زنجان بیان کرد: با رایزنی های انجام شده، تجهیزات فنی سیستم های گرمایشی این سالن در هفته جاری خاتمه می و سالن برای برگزاری مسابقات آماده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا