اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

همه ما در مقابل خدا و مردم مسئول هستیم

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ دکتر محسن افشارچی در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به اینکه در برخی موارد گاردمان بسته است و دشمن نمی تواند اذیت کند، افزود: در برخی موارد اما، گاردمان باز است و باید مانع آنها باشیم و نگذاریم انرژی صرف مسائل ناشی از ایجاد اصطکاک بین مسئوولان اجرایی شود.

وی تلاش برای کنترل تورم و تزریق ارزش افزوده در شهرداری ها و دهیاری ها را از جمله اقدامات انجام شده در یک سال گذشته، در راستای ایجاد نشاط و امید در میان مردم عنوان کرد .

استاندار زنجان، با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا امید و نشاط را به جامعه بیاوریم، گفت: ما هدف بزرگ استقلال کشور را دنبال می کنیم واقعا در شرایط سختی هستیم، بنابراین همه مدیران ، باید انرژی مضاعف برای انجام کارها صرف کنند.

افشارچی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته در بخش های زیادی انرژی گذاشتیم، اظهار داشت: حرکت های مثبت زیادی هم انجام گرفته است .

وی به پرداخت ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، به کشاورزان استان از محل خرید تضمینی گندم از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و افزود: فقط یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از این میزان، سهم کشاورزان خدابنده بود.

استاندار زنجان از تکان قابل توجه ضریب جینی استان خبر داد و گفت: البته با تلاش هایی که در حال انجام است، بیشتر از این هم تکان خواهد خورد.

دکتر افشارچی با بیان اینکه وظیفه ما این است که مردم را امیدوار نگه داریم گفت: مسکن ملی پروژه کوچکی نیست و متولیان آن انرژی زیادی در این بخش گذاشته اند که در ایجاد نشاط و امید در میان مردم و متقاضیان مسکن، تاثیر بسزضریب جینیایی داشته که ادامه نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه در امور دیگر از جمله گازرسانی و آبرسانی هم انرژی بسیاری گذاشته شده است، اظهار داشت: این میزان اما کافی نیست و باید بیش از این تلاش شود.

استاندار زنجان از مدیران خواست انرژی بیش از پیش بگذارند تا رخدادهای مثبت بیشتری در راستای خدمت رسانی به مردم انجام اتفاق بیفتد.

افشارچی امید و نشاط را بسیار موثر در توسعه عنوان کرد و گفت: وظیفه ما ایجاد و نشان دادن افق روشن برای مردم است.

وی در پایان از زحمات میراث فرهنگی و شهرداری به خاطر برگزاری جشنواره آش که باعث ایجاد نشاط و امید در میان شهروندان شد تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا