اخبار ویژهعلم و فناوری

کسب تاییدیه شرکتهای دانش بنیان توسط مجموعه شیر پاستوریزه پگاه زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان با اشاره به کسب تاییدیه شرکتهای دانش بنیان توسط مجموعه شیر پاستوریزه پگاه زنجان،گفت: این تأییدیه از سوی کارگروه ارزیابی شرکتها و موسسات دانش بنیان زیر نظر معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای این مجموعه صادر شده است.
محمدحسین عباسی افزود: این مجموعه با پیوند علم و صنعت و مدیریت و توسعه سازمان با بهره گیری از منابع و تجارب خود توانسته است با نوآوری و تولید محصولات بر پایه آب ماست ، چالش و تهدید زیست محیطی را به فرصت خلق محصولات سودمند جدید بر پایه دانش بنیان و ایجاد ارزش افزوده برای مجموعه دست یابد.
وی اظهار داشت: این موفقیت حاصل رهنمود های سازنده در کنار حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر باروتکوب مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) و زحمات و تلاشهای شبانه روزی همکاران حوزه تحقیق و توسعه صنایع شیر ایران، معاونین، مدیران و پرسنل متخصص و متعهد شرکت پگاه زنجان محقق گردیده است.
شایان ذکر است نهادهای علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان وابسته به ریاست‌جمهوری شامل بخش های تخصصی ستاد نانو، صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران وابسته به نهاد ریاست جمهوری هستند و تحت نظر معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان فعالیت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا