سیاسی و اجتماعی

دستگیری عاملین قمه کشی “شناط “ابهر

عاملین قمه کشی "شناط "ابهر روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به دستگیری عاملین قمه کشی و شرارت محله “شناط ” اظهار داشت: افراد دستگیر شده با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به قدرت نمایی می کردند که با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
سرهنگ محمد مهدیخانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه “شناط”شهرستان ابهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، بلافاصله عوامل یگان امداد جهت بررسی به محل اعزام شدند.
سرهنگ مهدیخانی افزود: متهمان به محض حضور ماموران پا به فرار گذاشتند ولی بعد از احراز هویت؛ ۳ نفر اراذل و اوباش نوظهور در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی افزود متهمین دستگیر شده صراحتاً به جرم خود مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با قمه اعتراف و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
سرهنگ مهدیخانی در پایان با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس می باشد و پلیس اجازه جولان به مخلان امنیت را نمی دهد از شهروندان خواست در مشاجرات لفظی و درگیری ها سعه ی صدر داشته باشند و با آرامش و یا با مراجعه به دستگاه قضایی مشکل خود را مرتفع نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا