اقتصاد

تحویل ۶۴ واحد پروژه های ملی مسکن در شرق زنجان تا پایان اردیبهشت ماه

۶۴ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان تا پایان اردیبهشت ماه  امسال به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان با بیان اینکه ۶۴ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان تا پایان اردیبهشت ماه امسال به متقاضیان تحویل داده می شود،گفت: هر سه ماه یک بار تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده می شود.
محسن افشارچی در حاشیه بازدید میدانی از پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان،با بیان اینکه مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکتهای آب و فاضلاب ،برق و گاز به لحاظ زیر ساختی درست و خوب عمل می کنند، گفت: تقسیم وظایفی که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام گرفته در سطح کشور ستودنی و نمونه است.
 وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زیر ساختهای داخل سایت پروژه های نضهت ملی مسکن را از محل اعتبارات داخلی خود انجام داده است، اظهار داشت: بیرون سایت پروژه های نهضت ملی مسکن هم توسط شرکتهای آب و فاضلاب، برق و گاز انجام گرفته و خوشبختانه این اقدامات مهم موجب شده در این خصوص استان زنجان در سطح کشور جلوتر باشد.
 استاندار زنجان،گفت: کار ساخت و ساز ساختمانی فرآیندی است  و شرایط آب و هوایی  در این امر بسیار دخیل است. 
افشارچی با اشاره به اینکه ۶۴ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان تا پایان اردیبهشت ماه  امسال به متقاضیان تحویل داده می شود،گفت: تمام تلاش لازم را داریم تا هر سه ماه یک بار تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی با بیان اینکه تورم باعث افزایش قیمت تمام شده واحد مسکونی می شود،گفت: شرایط سخت اقتصادی مردم را درک می کنم ولی از متقاضیان در خواست دارم به صورت منظم آورده های خود را واریز کنند تا واحدهای مسکونی در سریع ترین زمان و در موعد مقرر ممکن تحویل داده شود. 
استاندار زنجان ، با تاکید  بر اینکه نسبت به کارهایی که انجام می دهیم متعهد هستیم تا پروژه عظیم نهضت ملی مسکن را به انتها برسانیم، بیان داشت: خدمت به مردم لذت بخش است و نهایت تلاش خود را می کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا