علم و فناوری

برگزاری سمینار آشنایی با فرصت‌های تجاری عربستان به همت اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سمینار آموزشی آشنایی با فرصت‌های تجاری کشور عربستان، در ادامه برنامه‌‌ها و رویکردهای اتاق بازرگانی زنجان به منظور تاثیرگذاری در توسعه فضای اقتصادی و تجارت خارجی استان برگزار می‌شود.
با توجه به توسعه روابط بین ایران و عربستان طی ماه‌های اخیر و افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه در آینده، بازار این کشور می‌تواند فرصت خوبی را پیش روی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی قرار دهد تا محصولات خود را صادر و با این کشور همکاری‌هایی را آغاز کنند.
شکل و ساختار بازار امروز عربستان، تفاوت بسیار زیادی با سال‌های دور دارد لذا لازمه حضور در بازار این کشور مهم عربی، آشنایی با فرصت‌های تجاری آن است که اتاق بازرگانی زنجان در این راستا با بهره‌گیری از ظرفیت مدرسان مجرب نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری این سمینار اقدام کرده است.
این سمینار آموزشی به تدریس محمد سیبوبیه رایزن سابق سیاسی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جده و ریاض، کارشناس ارشد سیاسی سابق حوزه خلیج فارس و زهره صالحی مسوول دپارتمان بین‌الملل آموزش اتاق ایران، پژوهشگر و مدرس عربستان سعودی پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۲ به صورت رایگان در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی زنجان برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، علاقمندان می‌توانند جهت ثبت حضور خود به لینک ذیل مراجعه نمایند. 👇
https://B2n.ir/r82249

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا