اقتصاد

افتتاح۲۴ پروژه راهداری همزمان با سفر رئیس جمهور در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ‌زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، ۲۴ طرح عمرانی در سال ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
،جعفر قزوینیان با اشاره به اینکه در دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان زنجان، پروژه‌ها در دو بخش قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی، پیش‌بینی شده است، افزود: این پروژه‌ها در قالب ایمن‌سازی محورها، روشنایی راه‌ها، پروژه‌های روکش آسفالت، اجرای بلوک مفصلی، لکه‌گیری و آسفالت حفاظتی، احداث و توسعه راه‌های روستایی، تعریض، ایمن‌سازی و اصلاح دور برگردان‌ها ، احداث راهدارخانه‌ها و نمازخانه بین‌راهی است.
وی گفت: در مجموع ۹۲ پروژه در مرحله آغاز عملیات اجرایی و در دست اجرا با اعتباری بالغ بر ۱۴۷۹ میلیارد تومان در این اداره کل فعال است.
گفتنی است رئیس جمهور در دور نخست سفر خود به استان زنجان تعریض و بهسازی محور نورین به شریف‌آباد، تعریض و بهسازی زیرگذر جمال‌الدین در خرمدره، تعریض و بهسازی خروجی قیدار_ حصار، ساماندهی تقاطع عمیدآباد، تکمیل و ساماندهی ورودی نصیرآباد، صائین قلعه و هیدج، ایمن‌سازی نقاط پر تصادف قره‌پشتلو، تکمیل بلوک مفصلی و روشنایی مابین عوارضی قزوین_ تبریز را مصوب کرد که امروز شاهد پیشرفت و به سرانجام رسیدن عمده این پروژه‌ها هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا