اخبار ویژهاقتصاد

ثبت نام بیش از ۲هزار نفر در قانون جوانی جمعیت در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از آماده سازی ۴۰۰ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان خبر داد وگفت: واگذاری این زمین‌ها طی هفته دولت انجام خواهد شد.
اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استانداری زنجان با اشاره به طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده، گفت: این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به جد دنبال می شود.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است، ابراز کرد: خوشبختانه دهه فجر سال گذشته هم ۳ واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو در زنجان واگذار شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت‌نام ۲ هزار و ۱۷۱ نفر در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان زنجان خبر داد و گفت: ۹۷۴ نفر از این ثبت‌نامی‌ها مورد تأیید قرار گرفتند که آمار شهر زنجان ۹۵۱ نفر بوده است.
اسماعیلی، از آماده سازی ۴۰۰ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد و بیان کرد: واگذاری این زمین‌ها برای هفته دولت انجام خواهد شد.
وی متراژ زمین‌های پیش‌بینی شده برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را حداکثر ۲۰۰ متر اعلام کرد و افزود: این واحدها به صورت ویلایی احداث خواهد شد و اولویت واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهر زنجان است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: به علت وجود مشکل تأمین زمین در شهرستان‌ها با رفع این مشکل واگذاری زمین در شهرستان‌ها هم انجام خواهد شد.
واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کوی زیتون انجام خواهد شد
اسماعیلی یادآورشد: واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کوی زیتون که در حال ساخت هزاران واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن است، انجام خواهد شد و این منطقه منفک از توسعه شهری نیست و با توجه به اینکه زیرساخت‌ها در این منطقه در حال فراهم شدن است هزینه مضاعفی تحمیل نمی شود.
وی تصریح کرد: احراز شرایط مشمولان در طرح حمایت از جوانی جمعیت ضوابطی دارد و در این راستا افرادی که فرم «ج» قرمز دارند هم می‌توانند از این امتیاز برخوردار باشند و همچنین متقاضیان ثبت‌نام کننده برای نهضت ملی در مقطع فعلی نمی‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند و باید تکلیف خود را در این مورد روشن کنند و موضوع عدم بهره‌مندی یکی از خانواده‌های دارای چند قلو از مسکن آماده هم همین بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه زمین پیش‌بینی شده در طرح فرزندآوری به نام پدر و مادر سند می‌خورد، افزود: جزئیات ریز این واگذاری در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرسhttps://saman.mrud.ir/ وجود دارد و متقاضیان می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا