فرهنگ و هنر

برگزاری رویداد هنری زیتون زخم خورده طی روزهای۹ تا ۱۱ آبان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین رویداد هنری زیتون زخم خورده طی روزهای نهم تا یازدهم آبان ماه با حضور هنرمندان و دانشجویان رشته گرافیک در محل موزه کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.
گفتنی است، این رویداد با هدف واکنش هنرمندانه هنرمندان تجسمی استان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و همچنین تولید آثار هنری در این موضوع و شناسایی و جذب هنرمندان توانمند رشته گرافیک و کاریکاتور در زنجان برگزار می‌شود .
لازم به ذکر است، در این رویداد که در قالب گرافیک و کاریکاتور برگزار می‌شود هنرمندان جوان زنجان به تولید و خلق آثاری در موضوعات و محورهای متعدد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین با زبان هنر خواهند پرداخت.
این رویداد طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه طرف صبح و بعد از ظهر در محل موزه کارخانه کبریت زنجان برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه و تجلیل از خالقان آثار منتخب این رویداد صبح روز پنجشنبه با حضور هنرمندان و مسئولین و خانواده هنرمندان برگزار خواهد شد.
فراخوان این رویداد در سایت و کانالهای حوزه هنری منتشر شده و هنرمندان و علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند ۵ نمونه اثر و رزومه هنری خودشون رو تا پایان وقت اداری روز دوشنبه به دبیرخانه این رویداد ارسال و ثبت نام فرمایند.
اساتید و داوران این رویداد پس از بررسی رزومه ها و آثار متقاضیان نفرات منتخب این رویداد را تعیین و هنرمندان به صورت حضوری طی دو روز به خلق اثر خواهند پرداخت.
آثار منتخب این رویداد علاوه بر عرضه و توزیع در فضای مجازی به صورت نمایشگاه خیابانی نیز در سطح شهر مورد بهره‌برداری و بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
در این رویداد علاوه بر حضور اساتید استانی از حضور اساتید ملی نیز استفاده خواهیم کرد.
در پایان این رویداد علاوه بر خرید و حمایت از آثار منتخب به سه اثر برگزیده رتبه‌های اول تا سوم جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا