اخبار ویژهاقتصاد

مردم ایران همیشه عاشقانه کمک حال ایتام هستند

اهدای313 سری جهیزیه به نوعروسان ِ استان زنجان یکی از برنامه های خیریه همزمان با سفر هیئت ریاست جمهوری به استان زنجان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: تسهیل در امر ازدواج یکی از رویکردهای اصلی نهادهای حمایتی و تشکل‌های خیریه است.
محمد جواد فولاد پور افزود: تلاش داریم با تمرکز بر اولویت‌های اصلی جامعه که ازدواج یکی از کاربردی ترین نیاز مردم به ویژه نسل جوان است در ایجاد شرایط مناسب برای تشکیل خانواده موثر باشیم‌.
وی با بیان اینکه بکارگیری مشارکت‌های اجتماعی در فرآیند نیکوکاری به نیازمندان باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد، اظهار داشت: فراهم نمودن بستر مشارکت خیرین در زمینه کمک به نیازمندان باید با یک سازوکارهای مناسب فرهنگ‌سازی و توسعه پیدا کن تا چالش جوانی جمعیت و کمک به جوانان در راس امور قرارداشته باشد.
فولادپور تصریح کرد: این بنیاد تحت نظارت وزارت کشور و فعالیت‌هایش را از رمضان سال ۱۳۸۰ در مشهد آغاز کرده است و محور فعالیت‌های این بنیاد کمک به به زنان سرپرست خانوار در جهت اشتغال و کارآفرینی اجتماعی برای اقشار ضعیف ، حمایت از طلاب مستعد، جانبازان زیر ۱۰ درصد و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان است.
مدیر بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه ها در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جمع زیادی از جامعه هدف ما با استقلال
کارآفرینی اشتغال حدودا ۱۰هزار به وجود آمده است ، این افراد فقر را لمس کرده اند کارهای جهادی بسیاری مشارکت دارند.
صالحی افزود: جهادگرانی که اکثریت آن را خواهران را تشکیل می دهد و دلسوزانه با۴۰۰هزار نفر گره کشایی در شهرستان ها ، استان ها و کشور هستند.
وی با اشاره به خدمات درمانی تصریح کرد: بسیاری از مددجویان با مشکلات اقتصادی با سوءتغذیه و بیماری مبتلا می شوند، ما در این بنیاد در رفع آسیب های بالینی و جسمی و درمان تلاش می کنیم.
وی با اشاره به ورزش فرزندان مددجویان اظهار داشت: ما خانواده و فرزندان مددجویان شناسایی و حمایت می کنیم تا موفقیت کسب کنند.
فولاد پور افزود: ۱۴هزار یتیم را تحت پوشش داریم، که ماهیانه با پرداخت مستمری سعی در کمک آنها داریم، از دانش آموزان با تامین ابزار و شهریه تحصلیی کمک می کنیم.
ما در سایت آبشار عاطفه ها ادرس همه نمایندگی و ارتباط خیرین و مردم نیکوکار قرار دارد و افراد می کنند بصورت جهادی کمک رسانی کنند.
گفتنی است، در طول سال مددجویان از کمک های مردمی برخوردارند و در فواصل تامین پوشش و لوازم تحریر و در عیدها کمک مختص آن زمان تهیه و تقدیم می کنیم.
لازم به ذکر است، اهدای۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان ِ استان زنجان یکی از برنامه های خیریه همزمان با سفر هیئت ریاست جمهوری به استان زنجان بوده است.
این جهیزیه ها شــامل اقلام اساســی زندگی از جمله یخچال ، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی ، لباسشویی، پنکه و… هر سری به ارزش حدود ۳۰ میلیون تومان است که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مشارکت خیران استان زنجان و استان های معین کشور تامین شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا