سیاسی و اجتماعی

خانواده شهدا پرچمدار اصلی ایثار و شهادت هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،برزگر مدیر کل بنیاد شهید استان زنجان در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ با اشاره به اینکه پرچمداران اصلی ایثار و شهادت خانواده شهدا هستند،گفت: در ذیل شورای ادارای استان با موضوع اشتغال، تبدیل وضعیت، مسکن… خانواده های شهدا و ایثارگران پیگیری می شود.
در ادامه کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی عج استان زنجان با اشاره به جمع آوری اسناد شهدا که ۲هزار برگ اسناد با همکاری ارگان های مرتبط صورت گرفته است، به چاپ خواهد رسید.
کرمی با اشاره به عملکرد سپاه در رابطه با ایثار و شهادت، افزود:تولید فیلم و موشن گرافی، برگزاری آبروی محله، کارگاه آموزشی راویان در زمینه ایثار و شهادت، پویش کتابخوانی ، ثبت اسناد در سامانه اسناد کشور، اعزام خانواده شهدا و جانبازان به مشهد مقدس، دیدار از خانواده شهدا… از فعالیت سپاه انصار المهدی عج استان زنجان بوده است.
وی با اشاره به اینکه در شرایطی که خانواده های شهدا و ایثارگران نیاز داشتند در حد توان کمک می کنیم، اظهار داشت: همه ی این خدمات با هدایت معنوی امام جمعه زنجان، استاندار و همه ی مسولین انجام می گیرد و این نقطه شروع می باشد و باید ادامه دار باشد.
همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به لزوم پر رنگ مردم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: هویت ما در گروه ریشه تاریخی ماست، و استکبار به کشورهای بی ریشه تسلط دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا