اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

حضور در انتخابات، تعیین سرنوشت خودمان است

یکی از راه‌های جبران نعمت بزرگی که به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ما شده حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خودمان است.

گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نظام ما حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر است ، توقع است که به خاطر وصیت به شهیدان هم شده از نظام حفاظت کنیم. یکی از راه‌های جبران نعمت بزرگی که به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ما شده حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خودمان است که این اقدام هم ضامن اقتدار کشور در عرصه های مختلف و هم ضمانت امنیت ما خواهد شد.
حجت‌الاسلام مختار کرمی افزود: مردم ما همواره قدردان بوده‌اند و با اشاره رهبری معظم و عظیم الشأن انقلاب در همه عرصه‌ها حاضر بوده‌اند و این با بار هم باشور و نشاط در پای صندوق های رای دین خود را به نظام ادا می کنند.ممکن است گله مندی هایی هم از عملکرد مسئولین نظام وجود داشته باشد اما خانه ای که غبار گرفته را خراب نمی کنند بلکه آن را تمیز می کنند.
وی اظهار داشت: دلایل فراوان برای شرکت در انتخابات وجود دارد ، یکی از ویژگیهای انسانها که از نعمتی بهره مند می شوند سپاسگزاری است همه باید قدردان نعمت جمهوری اسلامی باشیم به این دلیل که این نظام برای ما عزت و شرافتمندی و استقلال آورده است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: مردم و مسئولان وظیفه داریم به واسطه نعمات بیشمار نظام از دستاوردهای آن حفاظت کنیم و هم به نحو موثری این نعمت را جبران کنیم.
وی افزود: نباید فراموش کنیم که در رژیم گذشته عزت ما در چه نقطه ای قرار داشت، به گونه ای که پادشاه مملکت برای جزئی ترین امور باید با چند ارباب سیاسی و نظامی خود هماهنگ می کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا