فرهنگ و هنر

فراخوان طراحی پوستر حجاب و عفاف

مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت هفته حجاب و عفاف ، مسابقه طراحی پوستر حجاب و عفاف برگزار می کند .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اعلام این خبر افزود: مسابقه طراحی پوستر حجاب و عفاف به مناسبت هفته حجاب با حضور هنرمندان، علاقمندان و فعالان این حوزه به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می شود .
مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت : شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و این مسابقه به صورت تولید و خلق آثار هنری در زمینه طراحی پوستر برگزار می‌شود.
بیگدلی افزود: مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ است و آئین تجلیل از منتخبان نیز ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود.
وی درباره شرایط شرکت در مسابقه تأکید کرد :محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود نداشته و ضروری است طرحهای پیشنهادی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و به صورت فایل TIFF CMYK، با کیفیت ۳۰۰DPI ارسال گردد.
وی تصریح کرد : در ارزیابی آثار، اولویت با آثار نو و بدیع خواهد بود و به کلیه طرحهای پذیرفته شده گواهی نامه حضور در فراخوان اهدا خواهد شد.
مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیان داشت : جوایز پوستر حجاب و عفاف .به اثر برگزیده رتبه اول دو میلیون تومان، به اثر برگزیده رتبه دوم مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، اثر برگزیده رتبه سوم و چهارم و پنجم نیز یک میلیون تومان و به هفت اثر برگزیده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا