دین و مذهب

برگزاری هفدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، هفدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور با عنوان هیئت و تربیت دو با محوریت اوقات فراغت به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
هفدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور با عنوان هیئت و تربیت، با محوریت اوقات فراغت و با حضور ۵۰۰ نفر از مدیران هیئت مذهبی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.
اساتید این همایش حجج اسلام سیدحسین مؤمنی، سید محمد انجوی نژاد، سید علیرضا تراشیون، سید هادی حسینی اصل، محمد مهدی ماندگاری، محسن قنبریان، مهدی هادی، یاسر ماهری، محسن انبیایی و حامد تقدیری خواهند بود.
در دومین همایش هیئت و تربیت مداحان برجسته کشوری از جمله غلامرضا عینی فرد، ولی الله کلامی، مهدی سلحشور، مهدی رسولی و نماینده رئیس جمهور در امور مردمی سازی سید احمد عبودتیان نیز به عنوان اساتید حضور دارند.
محورهای این همایش موضوعاتی از جمله اصول، مبانی و ملاحظات تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان، اردو و ظرفیت‌های تربیتی آن، ملاحظات اجرایی و تشکیلاتی هیئت‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت، مدیریت هیجان نوجوان و برنامه‌های اوقات فراغت، ظرفیت اوقات فراغت و استعدادیابی و استعدادشناسی نوجوان، فضای مجازی و اوقات فراغت و راه‌های ایجاد جذابیت با رویکرد تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت را شامل می‌شود.
گفتنی است، هفدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور به میزبانی حسینیه اعظم زنجان در تیرماه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا