اخبار ویژهاقتصاد

لزوم برگزاری نمایشگاهی از محصولات و کالاهای تولید زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مهدی سبحانی در دیدار با دکتر افشارچی استاندار زنجان با بیان اینکه این استان، ظرفیت های متعددی در حوزه های اقتصادی دارد، افزود: این ظرفیت ها می تواند مکمل تقویت مراودات تجاری با ارمنستان باشد.
وی با بیان اینکه ارزش مبادلات تجاری ایران با ارمنستان به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است، اظهار کرد: هدفگذاری ما افزایش این میزان به سه میلیارد دلار است.
سفیر جدید ایران در ارمنستان با بیان اینکه ارمنستان به واسطه عضویت در اتحادیه اقتصادی اوراسیا دروازه ورود ایران به یک بازار ۲۰۰ میلیونی نفری است، گفت: این توان و ظرفیت در تولیدکنندگان داخل ایران هست که در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشند.
سبحانی به لزوم برگزاری نمایشگاهی از محصولات و کالاهای تولید زنجان اشاره کرد و گفت: رونق تجارت خارجی به رونق تولید و اشتغال در کشور کمک می کند.
سفیر جدید ایران در ارمنستان امروز به منظور حضور در نشست با فعالان اقتصادی و صادراتی استان و بازدید از چند واحد تولیدی به استان زنجان سفر کرده است.
سفیر جدید ایران در ارمنستان با بیان اینکه گسترش روابط با کشورهای همسایه از رویکردهای مهم سیاست خارجی دولت است، گفت: استان‌ها می توانند در این زمینه نقش جدی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا