اخبار ویژهاقتصاد

انعقاد تفاهمنامه همکاری مرکز تجاری دبی و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان

به مناسبت ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات و در نمایشگاه ۲۰۲۳ جیتکس دبی؛ تفاهمنامه همکاری مرکز تجاری دبی و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، تفاهمنامه همکاری مرکز تجاری دبی و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با حضور مهدی رنگ رونا رئیس اتحادیه و محمدرضا طلایی رئیس مرکز تجاری ایران در دبی به امضای دو طرف رسید.
گفتنی است, این تفاهم‌نامه زمینه همکاری دو طرف را در بخش‌هایی چون تسهیلات صادرات و فرصت‌های همکاری مشترک، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی استان زنجان در کشور امارات، همکاری و کمک به استارتآپ‌های ایرانی در راستای حضور در بازارهای بین‌المللی و فرصت‌های همکاری به ویژه بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، کمک و تسهیلات به شرکت‌های فناور جهت حضور در نمایشگاه آتی جیتکس و دیگر نمایشگاه حوزه فناوری، همکاری در زمینه صادرات مجدد کالا و یا واردات محصولات از طریق امارات متحده عربی و دیگر موارد به امضا رسید.
لازم به ذکر است، اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در راستای تسهیل ارتباطات تجاری تجار و فعالان اقتصادی استان برنامه‌های خود را در سال جاری با کشورهای هدف برنامه‌ریزی نموده و در راستای آن پیش از این نیز اعزام هیئت تجاری اقتصادی ایران به سرپرستی اتحادیه زنجان صورت گرفته و تفاهم نامه همکاری با اتحادیه صادرکنندگان کشور هند به امضای دو طرف رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا