اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

حضور مسئولان در رفع مشکلات مردم بسیار موثر است

حضور مسئولان در میان مردم آنهم در مساجد و شنیدن مشکلاتشان و تلاش در رفع مشکلات بسیار موثر است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: مردم شریف و نیکوکار دیار کریمان مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند و جرایم غیر عمد مالی کمک کردند.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان که به مناسبت هفته قوه قضاییه در دفتر ایشان برگزار شد ، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر از اهتمام دستگاه قضایی استان در اجرای ۴ سند، شامل اجرای اصل ۱۵۶ قانون اساسی ،فرمایشات مقام معظم رهبری ،برنامه عملیاتی و تاکیدات ریاست قوه قضائیه خبر داد.
وی با بیان اینکه یکی از این برنامه ها که مورد تاکید رئیس قوه قضاییه نیز می باشد، ارتباط مسئولان قضایی با مردم در مساجد است که مسئولان قضای استان در عمل به این موضوع در دیدار های عمومی با مردم در تمامی حوزه های قضایی استان در سال ۱۴۰۱ در مجموع با ۳۵ هزار ملاقات مردمی داشتند که از این تعداد ۱۲ هزارو ۹۹۶ دیدار در ۳۶۸ مسجد انجام شده که کار بسیار ارزشمند بود.
رئیس شورای قضایی استان با تأکید بر اینکه حضور مسئولان در میان مردم آنهم در مساجد و شنیدن مشکلاتشان و تلاش در رفع مشکلات بسیار موثر است، اظهار کرد :بدون ارتباط گیری با مردم و کمک گرفتن از ولی نعمتان واقعی ما نمی توان کاری انجام داد و دستگاه قضایی استان در ایجاد ارتباط نزدیک بامردم و بررسی مشکلات مردم و محلات بسیار موفق عمل کرده است.
وی ادامه داد : برای پیگیری مشکلات مردم و تلاش برای حل مشکلات کار گروهی تشکیل دادیم که این کارگروه در این زمینه عملکرد خوبی داشته است
رئیس کل دادگستری زنجان از کسب رتبه نخست استان در جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان در سطح کشور خبر دادو گفت :مردم شریف و نیکوکار دیار کریمان استان مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند و جرایم غیر عمد مالی کمک کردند که جا دارد همین جا هم تشکر کنم.
در این جلسه آیت آلله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت شهدای هفتم تیر و تشکر از اقدامات خوب دادگستری استان در اجرای عدالت گفت : کار قضاوت کار سخت و دشواری است، چرا که دو طرف پرونده در دادگاه خود را ذیحق می داند و در این میان ۵۰ درصد راضی و ۵۰ درصد دیگر ناراضی خواهند شد .
وی با اشاره به اینکه تلاش دادگستری استان در اجرای عدالت و احقاق حق قابل تقدیر است و حضور مسئولان قضایی در مساجد استان و رسیدگی چهره به چهره به مشکلات مردم بسیار ارزشمند و قابل توجه است که نتایج این کار موجب رضایتمندی مراجعین شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا