اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

اجرای برنامه های مشترک بین صدا و سیمای مرکز زنجان و شرکت آبفا استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دیدار با مدیرکل جدید این مرکز ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده صدا و سیما با شرکت آبفا گفت: در راستای این همکاری ها بزودی تولید برنامه های مشترک بین دو نهاد آغاز می شود.
علی محمد نادرخانی اظهار کرد: همکاری همه جانبه صدا و سیما با شرکت آب و فاضلاب به ویژه در پوشش خبری اجرای پروژه های آبرسانی، اطلاع رسانی اخبار حوزه آب در حوزه جهاد آبرسانی و اخیراً پوشش مناسب سفر ریاست جمهوری به استان زنجان قابل تقدیر است.
وی افزود: با نگاه ویژه دولت سیزدهم از ۵۱۰ روستای دارای تنش آبی، ۲۱۶ روستا رفع تنش شده و مابقی نیز با برنامه ریزی دقیق در کوتاه ترین زمان ممکن از آب آشامیدنی پایدار برخوردار می شوند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان با توصیف وضعبت آبرسانی در استان زنجان گفت: امسال میزان بارش ها در استان ۳۸ درصد نسبت به سال گذشته و ۵۳ درصد نسبت به میانگین بلندمدت کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون میزان آب سد تهم ۱۸ درصد است گفت: از مردم و رسانه انتظار داریم در شرایط کم آبی برای مدیریت مصرف با شرکت آب و فاضلاب همکاری بیش از پیش داشته باشند.
به گفته نادرخانی: وضعیت خدمات حوزه فاضلاب شرکت آبفا نیز مطلوب بوده و پساب تصفیه خانه های فاضلاب می تواند به عنوان بهترین جایگزین آب پاک برای صنایع مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار گفت: مساله آب اولویت نخست استان است و در این راستا صدا و سیما از هیچ کوششی برای کمک به مدیریت مصرف آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه دریغ نخواهد کرد.
“آل امین” بیان کرد: مشکل کم آبی یک موضوع کشوری است و منحصر به یک استان خاصی نمی شود که با توجه به ابعاد آن تلاش می شود با یک نگاه جدید و دعوت از نخبگان و افراد ذی ربط در این زمینه برای مدیریت این شرایط اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا