سیاسی و اجتماعی

رئیس حوزه قضایی شهرستان ایجرود معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی شهرستان ایجرود گفت : با اقدامات موثر قضایی انجام شده در این شهرستان و وجود مردم متدین و همچنین پایبندی به قانون و مقررات با افزایش تشکیل پرونده مواجه نیستیم که جای تقدیر و تشکر دارد .
رئیس کل دادگستری استان زنجان تشکیل دادگاه های عمومی در دورترین و محروم ترین مناطق استان و دسترسی آسان مردم به دادگاه را برای پیگیری مشکلات قضایی و رسیدگی به پرونده ها را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد .
وی روحیه گذشت، ایثار، فداکاری،ترویج معارف اسلامی و دوستی را از ویژگی های شاخص مردم شهرستان ایجرود برشمرد و گفت : ۶۷ درصد پرونده های شهرستان ایجرود منجر به صلح وسازش گردیده که آمار خوبی است و استان زنجان از حیث صلح و سازش در پروندها حائز رتبه نخست در سطح کشور می باشد .
رئیس کل دادگستری استان در ادامه گفت : توجه به حوزه پیشگیری در شهرستان یک اقدام موثر ،کم هزینه و پر فایده است و از رئیس جدید حوزه قضائی خواست توجه و اهتمام به این حوزه در اولویت امور خود قرار دهد.
این مقام مسئول همچنین شناسایی چالش ها در شهرستان ایجرود و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف را از تکالیف مجموعه دادگستری شهرستان ایجرود دانست و خواستار شناسایی اهم موضوعات پرونده های متشکله در شهرستان ایجرود شد
وی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده ها ،کاهش متوسط زمان رسیدگی ، توجه ویژه به تحقق شعار سال در راستای حمایت از تولید با اقدامات قضایی را در راستای جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی در آن شهرستان را خواستار شد.
ارئیس کل دادگستری زنجان توجه جدی به اتقان آراء و استفاده به موقع و موثر از مجازات های جایگزین حبس را از تکالیف و انتظارات مجموعه دادگستری استان و تمامی حوزه های قضایی استان برشمرد
وی خطاب به رئیس حوزه قضایی ایجرود مبنی بر حمایت قاطع از ضابطین در راستای اجرای دستورات قضائی با رعایت حقوق شهروندی افزود : ارتباط با مردم حفظ کنید چرا که هر کجا فاصله بین مردم و مسئولین ایچاد شد منجر به خسارت شدیم حضور مسئولان در میان مردم حتی مناطق دور دست و مشاهئه عینی و میدانی مشکلات در حل آن بسیار موثر خواهد بود .
حجت الاسلام نیارکی اظهار کرد : رئیس جدید حوزه قضایی ایجرود از همین شروع کار مدیریتی اش باید همراه با تحول ،اجرای سیاست های قوه و برنامه عملیاتی باشد که در پایان هر سه ماه گزارش اقدامات در این حوزه ها را ملاحظه و بررسی خواهیم کرد
در پایان این جلسه که معاونین دادگستری استان ، امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین ،شورای اداری و کارکنان حوزه قضایی ایجرود نیز حضور داشتند از زحمات ۶ ساله امیر علی سلیمی تقدیر و محمد رضا حمیدی به عنوان رئیس حوزه قضایی شهرستان ایجرود معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا